X

خرید عمده چسب کاشی ارزان قیمت

02188033842 دفتر مرکزی
خرید عمده چسب کاشی

خرید عمده چسب کاشی یکی از اقداماتی است که در پروژه ساختمان سازی و بازسازی باید انجام شود زیرا مصرف این نوع چسب هنگام چسباندن سرامیک و کاشی به کف و دیوار آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بالا بوده و تعداد کم آن به کار نمی آید. بنابراین با مراجعه به فروشگاه شیمی مشکات برای خرید بهترین مارک چسب کاشی ضد آب به صورت عمده، اقدام نمایید.

شیمی مشکات
شیمی مشکات

قیمت چسب کاشی عمده

اگر قصد تغییر و بازسازی سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه دارید می توانید از تغییر و نصب کاشی جدید شروع کنید. برای این امر در کنار سرامیک و ابزار، نیاز به خرید چسب کاشی ضد آب به حجم زیاد ( با توجه به تعداد سرامیک ) می باشد. چسب ساختمانی مدل های مختلفی دارد که یکی از آن ها، چسب کاشی است که برای چسباندن کاشی و سرامیک روی سطوح و یا روی یکدیگر استفاده می‌شود.

چسب کاشی و سرامیک چیست؟

 نوعی سیمان آلی غیرپلیمری و در واقع یک نوع چسب سیمانی و ارتقا یافته ملات سیمان است که امروزه به دلیل صرفه جویی در هزینه، کاهش اتلاف وقت، بالا بردن سرعت عمل کار، محصول چسب کاشی و سرامیک جایگزین ملات سیمان شده اما برای نمای بیرونی جهت چسباندن کاشی بر روی ساختمان به کار گرفته نمی شود.

مزایا استفاده از چسب کاشی

بهترین مارک چسب کاشی

چسب کاشی که یک ماده چسبنده محسوب می شود دارای ویژگی و مزایایی شامل چسبندگی و ماندگاری بالا، استفاده آسان، مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب، ظرفیت های مختلف، می باشد. مهم ترین ویژگی این محصول مدت زمان خشک شدن آن در طول مدت 3 ساعت است اما یک نکته مهم در این زمینه وجود دارد. در صورتی که دفعه اولی باشد که سرامیک را می چسبانید، 3 ساعت برای زمان خشک شدن کافی است و در صورتی که قصد چسباندن کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی دارید باید 2 الی 3 روز برای خشک شدن فرصت دهید.

فروش عمده چسب کاشی قیمت ارزان

شیمی مشکات در زمینه فروش عمده چسب کاشی هم فعالیت دارد و تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای بالاترین کیفیت و ماندگاری می باشد. شما برای تکمیل پروژه ساختمان سازی نیاز به چسب کاشی مرغوب به حجم زیاد دارید که هم بهترین برند باشد و هم قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد. جهت خرید عمده بهترین مارک چسب کاشی قیمت ارزان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

نکات مهم خرید چسب کاشی

خرید عمده چسب کاشی

به مشخصات کلی کاشی و سرامیک مثل عرض، طول،ارتفاع، و وزن توجه کنید، هر چه وزن کاشی بیشتر باشد اتصال بین سطوح قوی تر میشود.
برای انتخاب، باید به مواد و کیفیت اون دقت کنید.
باید محیطی که میخواهید در آن از چسب استفاده کنید بررسی شود، چون ویژگی ها و کاربرد های چسب ها با هم فرق دارد.

قیمت عمده چسب کاشی و سرامیک چقدر است؟

قیمت تکی چسب کاشی با قیمت عمده چسب کاشی کمی متفاوت است اما از عوامل تاثیر گذار بر تعیین قیمت عمده چسب کاشی می توان به برند و مدل چسب، قابلیت های محصول، ضد آب بودن چسب، تعدادی که سفارش می دهید، ظرفیت چسب سرامیک، اشاره کرد. برای خرید چسی سرامیک ارزان قیمت با ما تماس بگیرید.

در استفاده از چسب کاشی چه نکاتی باید رعایت شود؟

  • افزودن شن، ماسه و دیگر مواد افزودنی ممنوع می باشد.
  • سختی و مسطح بودن سطح پایه قبل از کار تایید شود.
  • لایه چسب در پشت کاشی بررسی شود و از عدم وجود فضای خالی اطمینان حاصل شود.
  • چسب کاشی اضافی قبل از سخت شدن باید برداشته شود.
  • چسب کاشی پس از مخلوط کردن، ظرف مدت 4 ساعت باید استفاده شود، زیرا ملات سفت می شود و نباید از آب مجدد برای شل کردن آن استفاده نمود.

خرید چسب کاشی ضد آب به صورت عمده

خرید چسب کاشی ضد آب کاربرد بسیار زیادی در سرویس بهداشتی و حمام به علت مقاومت در برابر آب، دارد. ساختار چسب کاشی ضد آب در برابر آب و رطوبت، مقاوم طراحی شده و در برابر این دو، ماندگاری بسیار بالایی دارد. برای استعلام قیمت و خرید چسب کاشی ضد آب به صورت عمده با ما در ارتباط باشید، ما در اینجا با کیفیت ترین محصولات را به قیمت مناسب و ارزان به عرضه می رسانیم.


  • چگونه برای خرید چسب کاشی عمده اقدام کنیم؟

    برای خرید انواع چسب کاشی به صورت عمده تنها کافیست با کارشناسان فروشگاه شیمی مشکات تماس بگیرید.

  • خرید چسب کاشی عمده چه کاربردی دارد؟

    در نوسازی، بازسازی سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه نیاز به حجم زیادی از چسب کاشی برای اتصال کاشی و سرامیک به کف و دیوار، دارید.

  • مزایا چسب کاشی چیست؟

    از مهم ترین ویژگی چسب کاشی و سرامیک می توان به ماندگاری بالا، مقاوم در برابر رطوبت و آب، قیمت مناسب، جلوگیری از اتلاف وقت، اشاره کرد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید