X

خرید بهترین مارک چسب کاشی ضد آب

02188033842 دفتر مرکزی
لیست بهترین مدل های چسب کاشی ضد آب

برای نصب کاشی و سرامیک نیاز به نوعی چسبی است که هرگز باز نشود و از دوام عمر بالایی برخوردار باشد. چسب کاشی های مختلفی در بازار وجود دارد که تشخیص ضد آب بودن آن بسیار سخت است با مراجعه به فروشگاه شیمی مشکات، بهترین مارک چسب کاشی ضد آب در مدل های خمیری و پودری را خریداری نمایید.

شیمی مشکات
شیمی مشکات

چسب کاشی و سرامیک از کاربردی ترین مواد چسبنده ای است که در صنعت ساختمان سازی برای اتصال سرامیک به کف، کاربرد دارد. با توجه به این که سرامیک و کاشی مدام با آب سر و کار دارد نیاز به چسبی مقاوم و محکم دارد که با نفوذ آب هرگز جدا نشود و مادام العمر باشد، از این رو فروشگاه شیمی مشکات در اختیار شما متقاضیان عزیز، بهترین برند چسب سیلیکونی را در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید مدلی را که مد نظر دارید با توجه به بودجه ای که در نظر گرفته اید، خریداری نمایید.

بهترین مارک چسب کاشی و سرامیک ضد آب

چسب کاشی ضد آب

 توسط شرکت های مختلفی تولید شده اند که هریک از آن ها قابلیت و ویژگی های خاص خود را دارند. ما در این فروشگاه سعی کرده ایم پرفروش ترین مدل های چسب کاشی _ سرامیک را به فروش برسانیم که هم قیمت اقتصادی دارند و هم از مقاومت و کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

قیمت چسب کاشی ضد آب چقدر است؟

قیمت چسب کاشی و سرامیک متغیر است و با توجه به این که برند های چسب سرامیک بسیار زیاد می باشد، به قیمت های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. اولین عامل موثر در تعیین قیمت چسب، نوع کیفیت محصول است. مارک چسب، مواد اولیه، نوع بسته بندی، ظرفیت و مقدار چسب کاشی از دیگر عامل های تعیین کننده قیمت خرید چسب کاشی هستند.

انواع چسب کاشی و سرامیک

  • چسب کاشی پودری یک نوع ملات خشک بر پایه سیمان است که برای استفاده باید به میزان لازم با آب ترکیب شود.
  • چسب کاشی خمیری برای نصب کاشی و سرامیک در بازسازی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد و مخصوص دیوارهای گچی و بتنی می باشد.

چسب کاشی چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین مارک چسب کاشی

  1. چسبندگی فوق العاده
  2. اجرای سریع و آسان با کاردک (کاردک از نوع دندانه دار)
  3. وزن بسیار پایین
  4. چسبندگی قابل قبول در مقابل آب
  5. بدون بو و منعطف پذیری مناسب
  6. برای چسباندن انواع مختلف کاشی و سرامیک روی سطوح سنگی و گچی
  7. بیشترین کاربرد این نوع چسب‎، برای چسباندن کاشی در آشپزخانه می‎باشد.
  8. مقاومت خوب در برابر مواد نفتی، اسید و آب
  9. مقدار مصرف کمتر برای یک متر مربع کاشی
  10. قابل استفاده بر روی بتن
  11. انعطاف پذیری قابل قبول البته با در نظر گرفتن چسب‎های بتن
  12. مقاومت و دوام بالاتر در شرایط مختلف با در نظر گرفتن مخلوط شدن با چسب‎های بتن
  13. قابل استفاده برای قطعاتی که قابلیت جذب پایینی دارند.
  14. قابل کاربرد برای اتصال شیشه‎ ها
  15. قابل کاربرد برای چسباندن کاشی بر روی موزاییک
  16. برای نصب کاشی جدید روی کاشی قدیمی

کاربرد چسب کاشی و سرامیک ضد آب چیست؟

انواع چسب کاشی ضد آب

چسب کاشی از کاربردی ترین مواد مورد استفاده از ساختمان سازی است و در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد. از چسب کاشی برای کاشی کاری سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، اتاق پذیرایی، سقف و دیوار آشپزخانه کاربرد دارد.

چگونه چسب کاشی ضد آب را بخریم؟

فروشگاه شیمی مشکات بزرگ ترین عرضه کننده انواع چسب کاشی در تهران است که متنوع ترین مدل های چسب سرامیک ضد آب را به فروش می رساند. برای خرید چسب کاشی ضد آب به سایت ما مراجعه کرده و با شماره های مندرج در سایت، تماس حاصل نمایید. شما می توانید بهترین برند چسب سرامیک را به صورت تک و عمده سفارش دهید.

آیا چسب کاشی ضد آب است؟

همه ی مدل های چسب کاشی ضد آب نیستند در برخی از آن ها از مواد غیر استاندارد به کار گرفته می شود که به موجب آن، قابلیت ضد آب بود چسب کاشی و سرامیک را می گیرد. با توجه به این که کاشی از گران ترین مصالح ساختمانی محسوب می شود و تعویض آن ها نقش بسیار موثری در تغییر و بازسازی خانه دارد باید با چسبی مناسب و مرغوب نصب شود که از ویژگی ضد آب بودن، برخوردار باشد.

خرید انواع  از فروشگاه شیمی مشکات



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید