X

درباره شرکت شیمی مشکات

02188033842 دفتر مرکزی
 درباره شیمی مشکات

تاریخچه شرکت شیمی مشکات


فروشگاه دکه در سال 1382 فعالیت خود را در زمینه پخش انواع محصولات شیمیایی ساختمان آغاز کرد و در سال 1401 با تاسیس شرکت با نام تجاری شیمی مشکات اقدام به تولیدات انواع محصولات شیمیایی ساختمان نمود.  

شرکت شیمی مشکات

شرکت شیمی مشکات

 

محصولات شرکت شیمی مشکات

شیمی مشکات با توجه به امکانات تولید بر اساس تکنولوژی مدرن ، دارای 2000 متر مربع مساحت می باشد که 1000 متر مربع آن به فضای بسته اختصاص داده شده است . شیمی مشکات امکان و ظرفیت تولید  150000 تن محصول در گروه پودرها و مایعات را دارد . همچنین شرکت شیمی مشکات با توجه به تنوع و طیف وسیعی از محصولات ، دارای 100 نوع محصول جهت ساخت و ساز می باشد که عبارتند از : چسب کاشی ، چسب سرامیک ، چسب سرامیک پرسلانی ، چسب اسلب ، چسب کاشی و سرامیک دو جزئی ، چسب سنگ ، افزودنی های بتن ، چسب بتن ، پودر بندکشی ضد آب در رنگ های مختلف ، پرایمر آستر و محلول آب گریز سطوح می باشد . 

شرکت شیمی مشکات

شرکت شیمی مشکات


چشم انداز 


چشم انداز ما ارتقای سطح زندگی و بهبود کیفیت زندگی مردم ایران و جغرافیای مجاور به واسطه تولیدات انواع محصولات شیمیایی ساختمان همراه با نوآوری و تکنولوژی روز در بخش ساخت و ساز است .

شرکت شیمی مشکات


ماموریت 

  • شرکت ما باور دارد زیر بنای همه کارهای موفق ، یک کار گروهی خوب ، تمرکز بر هدف ، اهمیت دادن به نوآوری و نوسازی است .
  • همچنین دارای آزمایشگاه های معتبر می باشد و همواره برای مطالعات و تحقیقات آزمایشگاه های خارجی اهمیت زیادی قائل است .
  • این شرکت با بالا بردن انتظارات حول رویکرد کیفیت بالا و قیمت مناسب به طور مستمر سیستم های تجاری خود را در جهت برآوردن خواسته های مشتریان بهبود می بخشد و با اهمیت دادن به دانش و تکنولوژی ، ویژگی های جدید و نوآورانه ای را به محصولات و خدمات خود می افزاید .
  • شرکت تولیدات محصولات شیمیایی ساختمان شیمی مشکات با سرمایه ای صدرصد از داخل ایران تاسیس شده است و با خدمات جدید و مدرنی که ارائه میدهد ، راحتی و اعتماد را در زندگی به ارمغان آورده و همچنین با تولیدات با کیفیت محصولات این مجموعه ، خیال شما کاملا آسوده خواهد بود. 
تماس بگیرید