X

معرفی انواع پودر بندکشی استخر

02188033842 دفتر مرکزی
معرفی انواع پودر بندکشی استخر

پودر بندکشی در کنار چسب کاشی برای چسباندن سرامیک و کاشی در محیط های مختلف به خصوص استخر ها، کاربرد دارد. برای آن که نصب کاشی به نحوه احسن با ظرافت کامل انجام شود، باید بهترین مارک پودر بندکشی را خریداری نمایید. ما در ادامه قصد داریم به معرفی انواع پودر بندکشی استخر و ویژگی هریک از آن ها بپردازیم، با ما همراه باشید.

شیمی مشکات
شیمی مشکات

پودربندکشی مخصوص استخر

امروزه در صنعت ساختمان سازی، پودر بندکشی جایگزین مخلوط سیمان سفید و رنگ های پودری در مصالح ساختمانی شده است. این محصول از کاربردی ترین مصالح های موجود در بازار با قابلیت استحکام و ماندگاری بالا در طولانی مدت است. پودر بندکشی استخر دارای رنگ بندی متنوع جهت پر کردن و بند کشی درز بین کاشی های استخر با خاصیت آنتی باکتریال کاملا بهداشتی و ضد قارچ و کپک، بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ارتعاشات سازه موجود در شرکت شیمی مشکات می باشد.

پودر بندکشی استخر چیست؟

مزایا پودر بندکشی استخر

 از ترکیب چند ماده سیمان، مواد پلیمری، مواد آلی، فیلترهای معدنی، رنگدانه ها و افزودنی های آبگریز ساخته می شوند و یک نوع ماده ی ضد آب است که در بالا بردن استحکام در بین کاشی و سرامیک، نقش بسیار مهمی دارد. برای کاشی کاری استخر علاوه بر چسب مخصوص از پودر بندکشی استخربه خاطر این که مانع نفوذ آب به درز و شکاف بین کاشی دیوار و کف می شود، مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا پودر بندکشی

  1. چسبندگی بسیار بالا
  2. استحکام بیشتر سطح
  3. ثبات رنگ در طولانی مدت
  4. عدم ترک خوردگی در گذر زمان
  5. عدم نفوذ آب و رطوبت به زیر سطح
  6. زیبایی بیشتر کار
  7. راحتی بسیار بیشتر از نظر اجرایی
  8. صرفه جویی در زمان پروژه
  9. تمیزی بیشتر کار

انواع پودر بندکشی استخر

انواع پودر بندکشی استخر

  • پودر بندکشی آجر

این نوع پودر با ترکیب سیمان پرتلند و پودر سنگ ساخته می شوند و اندازه آن ها نسبت به انواع دیگر پودر بندکشی بزرگتر هستند. این نوع پودرها در آجر هایی با فواصل 6 تا 20 میلی متر استفاده می شود. پودر بندکشی آجر برپایه سیمان و پودر سنگ است که برای بستن فضای بین آجر، نماهای داخلی و خارجی ساختمان به کار می‌رود. پودر بندکشی آجر نسبت به دیگر انواع پودربندکشی مستحکم‌تر است.

ویژگی و کاربرد پودر بندکشی آجر: پودر بندکشی آجر دارای مقاومت و استحکام بالا در هر نوع شرای آب و هوایی دارد و برای محیط های خارجی و نمای بیرونی کاربرد دارد.

  • پودر بندکشی کاشی و سرامیک

این نوع پودر در صنعت ساختمان سازی برای نصب کاشی و سرامیک کاربرد دارد و از دانه‌های بسیار ریزی که دارای افزودنی‌هایی مانند لاتکس، اپوکسی و موارد رنگی است، ساخته‌شده است.

ویژگی و کاربرد پودر بندکشی کاشی و سرامیک: این نوع پودر که مقاومت بالا در برابر رطوبت و نفوذ آب دارد برای آشپزخانه و سرویس های بهداشتی کاربرد دارد.

  • پودر بندکشی سنگ

این پودر بندکشی سنگ برای پر کردن فاصله، درز و شکاف بین سنگ های ساختمانی به کار گرفته می شود و از دانه‌های بزرگی ساخته‌ شده که نسبت به دیگر انواع مدل های پودر بندکشی زبرتر و ارزان‌تر است.

ویژگی و کاربرد پودر بندکشی سنگ:

این نوع پودر انعطاف کمی دارد ولی بسیار مستحکم است همچنین از مقاومت بسیار بالا در هر نوع شرایط آب و هوایی از جمله رطوبت، برخوردار می باشد.

  • پودر بندکشی ضد آب و ضد باکتری

تمامی مواد اولیه به کار رفته در ساختار این نوع پودر مقاوم در برابر آب ساخته شده است و در محیط هایی که آب و رطوبت وجود دارد و نیاز به نصب سرامیک می باشد از این مدل پودر بندکشی ضد باکتری استفاده می شود که ماندگاری و استحکام کاشی ها را بالا می برد.

ویژگی و کاربرد پودر بندکشی ضد آب و ضد باکتری:

ساختار این نوع پودر مقاوم در هر نوع شرایط آب و هوایی به خصوص رطوبت می باشد و برای نصب کاشی در استخر، حمام، سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

قیمت پودر بندکشی ضد آب

پودر بندکشی ضد آب یکی از کاربردی ترین موارد مصرفی در مصالح ساختمانی به خصوص چسباندن سرامیک و کاشی است که حالت مانعی در برابر نفوذ آب به درز های بین سرامیک ها دارد. از این رو قیمت این محصول نسبت به سایر مدل های پودر بندکشی معمولی متفاوت می باشد. قیمت پودر بندکشی ضد آب بر اساس برند، ظرفیت، نوع ساختار و غیره تعیین می شود برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین مارک پودر بندکشی ضد آب استخر به فروشگاه شیمی مشکات مراجعه نمایید.

نحوه استفاده از پودر بندکشی چگونه است؟

کاربرد پودر بندکشی چیست؟

با توجه به این پودر بندکشی آماده است، نحوه استفاده از این نوع ماده کار آسانی می باشد. شما می توانید پس از تهیه پودر بندکشی استخر، این مواد را با ۱ لیتر آب مخلوط نمایید و بعد با کاردک مخصوص تمامی درزها را بپوشانید.

بهترین مارک پودر بندکشی استخر 

با تجه به این که چسب کاشی موجب اتصال و محکم کردن دو قطعه به یک دیگر یا به عبارت دیگر چسبیدن سرامیک به دیوار و کف می شود، برای نهایی کردن این عملیات نیاز به محکم کاری بیشتر می باشد. در استخر به علت وجود درز و شکاف بین کاشی ها، به مرور زمان آب به داخل آن ها نفوذ می کند پس برای جلوگیری از این خسارت و باز شدن سرامیک ها، نیاز به پودر بندکشی ضد آب است که تا مادام العمر سرامیک و کاشی بر جای خود محکم می مانند. برای این امر حتما باید بهترین نوع پودربندکشی را خریداری نمایید زیرا با توجه به بالا بودن درخواست متقاضیان، این محصول با کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند که بهترین آن ها در شرکت شیمی مشکات موجود هستند.


  • ویژگی پودر بندکشی استخر چیست؟

    مهم ترین ویژگی پودر بندکشی استخر شامل چسبندگی بسیار بالا، استحکام بیشتر سطح، ثبات رنگ در طولانی مدت، عدم ترک خوردگی در گذر زمان، عدم نفوذ آب و رطوبت به زیر سطح، زیبایی بیشتر کار، می شود.

  • انواع پودر کاشی استخر کدام اند؟

    • پودر بندکشی آجر
    • پودر بندکشی کاشی و سرامیک
    • پودر بندکشی سنگ
    • پودر بندکشی ضد آب و ضد باکتری
       
  • خرید پودر بندکشی استخر چگونه است؟

    جهت خرید بهترین مارک پودر بندکشی ضد آب مخصوص استخر تنها کافیست به فروشگاه شیمی مشکات که در زمینه فروش انواع چسب کاشی و پودر بندکشی فعالیت دارد، مراجعه نمایید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید