X

انتخاب کاشی و سرامیک بین کابینتی مدرن

02188033842 دفتر مرکزی
انتخاب کاشی و سرامیک بین کابینتی مدرن

کاشی بین کابینتی بر جلب زیبایی داخلی آشپزخانه تأثیرگذار است. اگر این انتخاب با دقت انجام نشود، ممکن است ناهماهنگی در دکوراسیون کلی آشپزخانه ایجاد شود. کاشی و سرامیک بین کابینتی را میتوان به راحتی با استفاده از چسب کاشی چسبابند . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

انتخاب کاشی و سرامیک بین کابینتی مدرن

آشپزخانه به عنوان یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه شناخته می‌شود، که تاثیر مستقیمی بر دکوراسیون کل خانه دارد. از این رو، در طراحی و تزیین آشپزخانه باید به جزییات و سلیقه خود دقت ویژه‌ای داشت. 

یکی از نقاط تمرکز در دکوراسیون آشپزخانه، فضای بین کابینت‌هاست. در گذشته، این فضا کمتر به اهمیتی می‌پوشیده و با طراحی کابینت‌های فلزی ساده، بی‌جذابیت می‌ماند. اما اکنون این فضا به یکی از نقاط مهم در آشپزخانه تبدیل شده و انتخاب کاشی بین کابینتی به عنوان عنصر کلیدی در دکوراسیون آشپزخانه بسیار اهمیت دارد.

کاشی بین کابینتی بر جلب زیبایی داخلی آشپزخانه تأثیرگذار است. اگر این انتخاب با دقت انجام نشود، ممکن است ناهماهنگی در دکوراسیون کلی آشپزخانه ایجاد شود. از طرف دیگر، با انتخاب صحیح کاشی می‌توان آشپزخانه‌ای با ظاهری لوکس و شیک ایجاد کرد که استفاده از آن لذت بخش و زیبا خواهد بود.

کاشی و سرامیک بین کابینتی را میتوان به راحتی با استفاده از چسب کاشی و سرامیک چسباند . چسب کاشی و سرامیک به دلیل چسبندگی قوی ، انعطاف پذیری بالا ، مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و ... محبوبیت بسیاری دارد.

خرید چسب کاشی

در این مقاله از شیمی مشکات برای انتخاب بهترین کاشی بین کابینتی با ما همراه باشید . 

کاشی بین کابینتی چیست ؟ 

Backsplash یا کاشی بین کابینتی، به فضای محدود بین کابینت‌های بالا و پایین آشپزخانه اشاره دارد و یکی از عناصر اساسی و جلب‌کننده در دکوراسیون آشپزخانه است. این قسمت مهم به وسیله کاشی‌های متنوعی تزئین می‌شود و جلوه زیبایی به آشپزخانه اضافه می‌کند.

باید کاشی بین کابینتی با سایر اجزا در فضای آشپزخانه از حیث رنگ، ابعاد و طرح هماهنگ باشد. این عنصر نورپراکنده‌ای در آشپزخانه ایجاد می‌کند که تأثیر بزرگی بر جلوه‌ی کلی این فضا دارد. همچنین، با نگه‌داشتن دیوار اصلی آشپزخانه در برابر چربی‌ها و آلودگی‌های ممکن در این فضا، اهمیت دیگری دارد. باید توجه داشت که هر فضایی یک نقطه مرکزی دارد که کاشی بین کابینت‌ها، نقطه مرکزی دکوراسیون آشپزخانه را تشکیل می‌دهد.

کاشی های بین کابینتی

نکات مهم انتخاب کاشی بین کابینتی 


با توجه به مواردی که گفته شد ، جهت انتخاب کاشی بین کابینت‌های مدرن آشپزخانه، باید به تطابق آن با سایر عناصر موجود در این فضا توجه داشت. در ادامه به 5 نکته کلیدی برای خرید کاشی بین کابینتی می‌پردازیم : 

مقاومت در برابر حرارت و ضربه 

زیرا کاشی بین کابینت‌ها در فضای آشپزخانه نصب می‌شود و دائماً در معرض حرارت و خطر برخورد با اجسام نوک تیز قرار دارد، باید در زمان خرید تضمین کنید که کاشی انتخابی مقاوم به حرارت و ضربات باشد.

امکان شست و شو 

یک ویژگی دیگر که باید در نظر گرفته شود، قابلیت شستشوی آسان است. زیرا کاشی بین کابینت‌ها جزء دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شود و همواره با آب در تماس است، بنابراین باید مقاوم به رطوبت و آب باشد و همچنین به راحتی شسته شود.

توجه به متراژ آشپزخانه 

در صورت اطلاع دادن به فروشنده از متراژ فضای آشپزخانه در منزل شما، می‌توانید از تجربه او برای انتخاب کاشی بین کابینتی بهره‌برداری کنید. به عنوان مثال، در آشپزخانه‌های کوچک، معمولاً پیشنهاد می‌شود از کاشی‌های سفید استفاده کنید تا احساس بزرگ‌تری از فضا ایجاد شود. همچنین، اگر سقف آشپزخانه کوتاه است، ممکن است به شما کاشی‌های بین کابینتی با الگوهای عمودی پیشنهاد دهند تا با ایجاد خطوط عمودی، ارتفاع سقف به نظر بلندتر بیاید.

توجه به صفحه روی کابینت آشپزخانه 

صفحه روی کابینت نیز یکی از ویژگی های اساسی دکوراسیون آشپزخانه است که باید در انتخاب کاشی بین کابینتی توجه داشت. مثلا اگر صفحه کابینت‌ها دارای رنگ تیره باشد،بهتر است که برای کاشی بین کابینتی از رنگ‌های روشن استفاده کنید. به دلیل اینکه صفحه کابینت و کاشی بین کابینتی در نزدیکی هم واقع شده و این ترکیب تأثیر مهمی در خرید کاشی بین کابینتی دارد.

توجه به رنگ کاشی بین کابینتی آشپزخانه

انتخاب رنگ درست برای کاشی بین کابینتی در کوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است . به دلیل اینکه باید با سایر قسمت های آن هماهنگی داشته باشد تا به دکوراسیون شیک و زیبای آشپزخانه برسید . 

آشنایی با انواع کاشی بین کابینتی جدید آشپزخانه

در صنعت تولید کاشی و سرامیک ، تنوع در رنگ ، طرح و جنس با توجه به پیشرفت تکنولوژی زیاد است . انتخاب کاشی بین کابینتی مناسب بسته به فضا ، سلیقه شما و هماهنگی با دکوراسیون امکان پذیر است . در این قسمت با تعدادی از کاشی های بین کابینتی آشنا میشویم . 

کاشی های مدرن و جدید بین کابینتی آشپزخانه

کاشی های مدرن بین کابینتی به قدری تنوع بالایی دارند که معمولا با هر سلیقه و طرحی هماهنگی دارند و امکان انتخابی مناسب را برای شما فراهم میکنند. همچنین دارای رنگ و طرح های زیادی هستند که با هر کابینتی هماهنگ میشود. اگر بخواهید کاشی بین کابینتی برای کابینت های سفید انتخاب کنید ، معمولا کار سختی است اما این کاشی های مدرن کار شما را راحت میکنند و با تنوعی که دارند شما را به بهترین انتخاب هدایت میکنند. 

کاشی های سفید بین کابینتی آشپزخانه

اگر آشپزخانه ای کوچک دارید ، انتخاب کاشی سفید بین کابینت ها بهترین است زیرا فضا را بازتر و بزرگتر جلوه می دهد. تنها مشکل کاشی سفید تمیز نگه داشتن آن است  زیرا در محیط آشپزخانه به دلیل پخت و پز کثیف میشود و باید همیشه به تمیز آن دقت کرد. 

کاشی های طلایی بین کابینتی آشپزخانه

به طور کلی کاشی های طلایی جلوه ویژه و لوکسی میدهند. اگر به دنبال ظاهری لوکس هستید می توانید از کاشی های بین کابینتی طلایی استفاده کنید اما در نظز داشته باشد که باید با اجزای دیگر مانند کابینت و صفحه رو کابینت هماهنگ باشد . 

کاشی های شیشه ای بین کابینتی آشپزخانه 

یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های کاشی برای دکوراسیون آشپزخانه، کاشی بین کابینتی شیشه است. این مدل کاشی با سطح براق خود، فضای کوچک را ارتقا داده و نور را بازتاب می‌دهد. از مزیت‌های این مدل می‌توان به آسانی تمیز شدن آن اشاره کرد که در مقابل انواع شوینده‌ها مقاومیت دارد. همچنین، مانند سایر مدل‌های کاشی، از تنوع گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌ها بهره می‌برد.

کاشی های طرح دار بین کابینتی آشپزخانه

کاشی‌های بین کابینتی با طرح‌های مختلف و گوناگون ارائه می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به متراژ آشپزخانه و سلیقه شخصی خود، از میان این انواع یک کاشی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، در آشپزخانه‌های بزرگ، معمولاً کاشی‌های با طرح‌های ریز مناسب هستند که با ورود به این فضا، هر فرد را به خود جلب می‌کنند. حضور کاشی بین کابینتی در آشپزخانه به عنوان نقطه کانونی این فضا بسیار حائز اهمیت است.

کلام پایانی 

برای انتخاب بهترین و زیباترین کاشی بین کابینتی، می‌توانید با توجه به نکات و مقایسه آن‌ها با فضای آشپزخانه منزلتان، تصمیم به خرید مناسبی بگیرید. با نصب کاشی‌های جدید در این فضا، می‌توانید آشپزخانه‌ای شیک‌تر و لوکس‌تر نسبت به قبل ایجاد کنید. نظرات و تجربیات خود را در مورد بورس کاشی بین کابینتی جدید در کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید