X

آیا میتوان از چسب بتن در استخر استفاده کرد ؟

02188033842 دفتر مرکزی
آیا میتوان از چسب بتن در استخر استفاده کرد ؟

باید گفت بله میتوان از چسب بتن جهت آب بندی استخرها استفاده کرد . اما علاوه بر اینکه باید از افراد متخصص استفاده کرد ،همچنین باید از چسب بتن با کیفیت هم نیز استفاده شود. شیمی مشکات تولید کننده افزودنی های بتن می باشد که انواع آن را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد. 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آیا میتوان از چسب بتن در استخر استفاده کرد ؟ 

باید گفت بله میتوان از چسب بتن جهت آب بندی استخرها استفاده کرد . اما علاوه بر اینکه باید از افراد متخصص استفاده کرد ،همچنین باید از چسب بتن با کیفیت هم نیز استفاده شود.

شیمی مشکات تولید کننده افزودنی های بتن می باشد که انواع آن را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار میدهد. 

استفاده از چسب بتن

همچنین بدانید : چرا باید از افزودنی های بتن استفاده کنیم ؟

روش هایی برای آب بندی استخر با استفاده از چسب بتن وجود دارد که در اینجا رایج ترین آنها را بررسی میکنیم . 

افزودن چسب بتن به ملات در زمان ساخت دیواره های استخر 

یکی از روش ها استفاده از چسب بتن در ملات پلاستر می باشد . هنگامی که بتن ریزی دیواره های استخر و بلوک چینی تمام شد ، ملات پلاستر را یک لایه روی آنها میکشند. لازم به ذکر است در همین جا باید چسب بتن به ملات پلاستر اضافه شود. میزان استفاده از چسب بتن توسط نصاب بنا به شرایط و کیفیت ملات مشخص میشود. 

افزودن چسب بتن به سیمان در زمان ساخت سازه استخر

با استفاده از چسب بتن در ساخت فونداسیون، استخر از لحاظ نفوذ آب مقاوم میشود. این روش به صورتی است که به جای آب در مخلوط سیمان از چسب بتن استفاده می شود . 

میزان مصرف چسب بتن در این روش = 5 تا 25 درصد وزن سیمان 

اضافه کردن چسب بتن در پودر بندکشی ( دوغاب ) کاشی کاری استخر

در این روش برای ساخت ملات بندکشی به جای آب از چسب بتن استفاده میشود. بهتر است اول بندکشی را به روش معمول انجام داده و بعد مجدد با چسب بتن بندکشی شود. 

خرید چسب بتن

عایق کاری سطوح استخر با استفاده از چسب بتن 

از این روش برای آب بندی استخر استفاده میشود ، به این شکل که بعد از اتمام کار چسب بتن را به صورت نازک روی سطح اعمال میکنند. معمولا از چسب لاتکس استفاده میشود که کلیه منافذ را می پوشاند. 

 

کلام آخر

در واقع این روش ها در استخر ها و تمام محیط هایی که در معرض رطوب هستند ، جهت آب بندی رایج است و کیفیت نهایی بسیار با دوام خواهد بود. 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید