X

مزایای چسب کاشی و سرامیک پرسلان

02188033842 دفتر مرکزی
مزایای چسب کاشی و سرامیک پرسلان

قبل از آشنایی با مزایای انواع چسب کاشی و سرامیک پرسلان ، بهتر است با کاشی و سرامیک پرسلان آشنا شویم و در ادامه به توضیح درباره چسب کاشی و سرامیک پرسلان می پردازیم . جهت سفارش چسب کاشی پرسلان شیمی مشکات میتوانید با شماره 02188066363 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در خرید شما را راهنمایی کنند. 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

مزایای چسب کاشی و سرامیک پرسلان 

قبل از آشنایی با مزایای انواع چسب کاشی و سرامیک پرسلان ، بهتر است با کاشی و سرامیک پرسلان آشنا شویم و در ادامه به توضیح درباره چسب کاشی و سرامیک پرسلان می پردازیم . 

جهت سفارش چسب کاشی و سرامیک پرسلان شیمی مشکات میتوانید با شماره 02188066363 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما در خرید شما را راهنمایی کنند. 

خرید چسب کاشی پرسلان

کاشی و سرامیک پرسلان 

به کاشی و سرامیک پرسلان ، چینی نیز میگویند. تفاوت اصلی کاشی و سرامیک پرسلان نسبت به معمولی این است که در دما بالایی حرارت داده میشوند که باعث مقاومت بیشتر آنها میشود. همچنین متریال پایه آنها ماسه است و نسب به نوع معمولی متراکم و قوی می باشند. 

یکی دیگر از مزایای مهم کاشی و سرامیک پرسلان جب آب بسیار کم است به همین دلیل انتخاب چسب کاشی و سرامیک متناسب با آنها امری مهم و اساسی می باشد . پس در نهایت نمیتوان در نصب اسن نوع کاشی و سرامیک ها از چسب کاشی و سرامیک معمولی استفاده کرد و باید از چسب کاشی و سرامیک پودری استفاده کنیم . 

در نظر داشته باشید به دلیل جذب آب کم ، استفاده از این نوع کاشی و سرامیک در سرویس بهداشتی و حمام بسیار رایج است . 

بهترین چسب کاشی و سرامیک پرسلان

با چسب های کاشی و سرامیک پودری تولید شده توسط شیمی مشکات میتوانید کاشی و سرامیک ها را روی همه سطوح بچسبانید . این چسب ها با توجه به مکانی که قرار است نصب انجام شود ، انتخاب شده و دارای خواصی مانند دوام طولانی ، مقاومت بالا و ضد آب می باشند. چسب کاشی و سرامیک و سنگ پرسلان دکه فیکس در واقع بهترین انتخاب برای شماست . 

خرید چسب کاشی و سرامیک

خرید چسب کاشی سرامیک  از شیمی مشکات

آشنایی با انواع چسب کاشی و سرامیک 

چسب های کاشی و سرامیک بر اساس مواد اولیه و نوع تولید به سه دسته کلی تقسیم میشوند . 

چسب خمیری : چسب های آماده مصرفی می باشند که از ترکیب مواد معدنی و رزین های اکریلیکی ساخته میشوند. 

چسب واکنشگرها یا اپوکسی : اغلب در فضاهایی استفاده میشوند که به صورت مداوم در برابر رطوبت قرار دارند و از ترکیب هاردنر و رزین اپوکسی ساخته میشوند. 

چسب پودری : با ترکیب آب مورد استفاده قرار میگیرند و بر پایه سیمان تولید میشوند. 

شرکت شیمی مشکات با تولید انواع محصولات شیمیایی ساختمانی مانند انواع چسب کاشی و سرامیک ، پودر بندکشی ، افزودنی های بتن و... همراهی مطمئن در امر ساخت و ساز می باشد.

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید