X

کاشی و سرامیک پرسلان چیست ؟

02188033842 دفتر مرکزی
کاشی و سرامیک پرسلان چیست ؟

امروزه کاشی و سرامیک پرسلان به دلیل مزایایی که دارد ، محبوبت ترین نوع کاشی و سرامیک بین سازندگان می باشد . برای انتخاب درست ابتدا باید با مفهوم و مزایای پرسلان آشنا شویم که در ادامه توضیح خواهیم داد. همچنین یکی از سؤالات دیگری که احتمالاً به ذهن هر مصرف‌کننده خواهد آمد ، استفاده از چسب کاشی مناسب است . شیمی مشکات دارای انواع چسب کاشی و سرامیک پرسلان و معمولی می باشد . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

کاشی و سرامیک پرسلان چیست ؟

یکی از پرسش‌های رایج درباره در انتخاب نو کاشی و سرامیک است که پرسلان بخریم یا معمولی ؟ امروزه کاشی و سرامیک پرسلان به دلیل مزایایی که دارد ، محبوبت ترین نوع کاشی و سرامیک بین سازندگان می باشد . برای انتخاب درست ابتدا باید با مفهوم و مزایای پرسلان آشنا شویم که در ادامه توضیح خواهیم داد. همچنین یکی از سؤالات دیگری که احتمالاً به ذهن هر مصرف‌کننده خواهد آمد ، استفاده از چسب کاشی و سرامیک مناسب است . شیمی مشکات دارای انواع چسب کاشی و سرامیک پرسلان و معمولی می باشد . 

خرید چسب کاشی پرسلان

مفهوم کاشی و سرامیک پرسلان

در تولید کاشی و سرامیک های پرسلان از خاک رس و مواد طبیعی استفاده می شود. به همین دلیل از کیفیت ، زیبابیی و مقاومت بالاتری نسبت به نوع معمولی برخوردار هستند. لازم به ذکر است از نظر ظاهری مانند کاشی و سرامیک معمولی می باشند.  در واقع برای تولید آنها علاوه بر خاک رس از ماسه دانه ریز ،گرانیت و سیلیس استفاده میشود که در حین ساخت تحت فشار و دمای بالاتری نسبت به نوع معمولی ، قرار میگیرند. مقاومت و دوام کاشی و سرامیک های پرسلان به همین دلیل بالاست . بعد از پخت کاشی و سرامیک پرسلان رنگشان سفید است و دارای بافتی سخت می باشد . کاشی و سرامیک های پرسلان در دو نوع پولیشی و لعاب دار تولید می شوند. 

چسب کاشی  شیمی مشکات جهت چسباندن همه نوع کاشی و سرامیک اعم از معمولی ، پرسلان ، سنگ های طبیعی و مصنوعی ، موزائیک های شیشه ای و معمولی به صورت عمودی و افقی در انواع فضاهای داخلی و خارجی مناسب می باشد . برای خرید انواع چسب کاشی پرسلان محصول شیمی مشکات می توانید با شماره 02188066363 در ارتباط باشید. 

تفاوت کاشی و سرامیک پرسلان و معمولی

در اینجا به مواردی که موجب تفاوت کاشی و سرامیک پرسلان و معمولی میشود میپزدازیم . 

1- مواد اولیه و تولید 

2- قیمت

3- نصب 

4- تعمیر و نگهداری

مزایای کاشی و سرامیک پرسلان نسبت به معمولی 

مزایای کاشی و سرامیک پرسلان عبارتند از : 

  • بسیار مقاوم در برابر ضربه و سایش
  • تراکم زیاد و ضخامت کم 
  • سهولت نگهداری
  • مقاوم در برابر لکه و قابل شستشو 
  • در حد کاشی و سرامیک لوکس زیبا
  • امکان استفاده در محیط های مرطوب و پر رفت و آمد مانند مراکز تجاری
  • تنوع بالا در جنس ، رنگ ، طرح ، اندازه 
  • مقاومت بالا در برابر نوسانات دمایی

در نهایت کاشی و سرامیک پرسلان بخریم یا معمولی ؟

گر هنوز در انتخاب بین کاشی معمولی و پرسلان شک دارید، باید ذکر کنیم که در نهایت انتخاب نهایی بستگی به میزان بودجه و سلیقه شما دارد. به یاد داشته باشید که کاشی معمولی نه تنها نصب آسان‌تری دارد، بلکه از نظر هزینه نیز مقرون به صرفه‌تر است. اما از طرفی دیگر، کاشی پرسلان با دوامی بیشتر و کیفیت بالاتر، امکان استفاده در مدت زمان طولانی‌تری را برای شما فراهم می‌کند.

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید