X

آموزش کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی

02188033842 دفتر مرکزی
آموزش کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی

امروزه با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک فرآیند کاشی کاری بسیار آسان شده است و به اصطلاح میتوانید کاشی کاری به روش خشک داشته باشید. شرکت شیمی مشکات با تولید انواع چسب کاشی با بهترین کیفیت میتواند راهکاری مطمئن برای نصب کاشی و سرامیک شما باشد . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آموزش کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی

امروزه با استفاده از چسب های کاشی و سرامیک فرآیند کاشی کاری بسیار آسان شده است  و به اصطلاح میتوانید کاشی کاری به روش خشک داشته باشید. شرکت شیمی مشکات با تولید انواع چسب کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت میتواند راهکاری مطمئن برای نصب کاشی و سرامیک شما باشد . 

برای کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی به چه چیزهایی نیاز داریم ؟ 

قبل شروع کاشی کاری به جز کاشی به لوازم دیگری نیاز داریم ، که باید آماده کنیم . 

علاوه بر ابزارهای کاشی کار به چسب کاشی  و پودر بندکشی نیاز داریم . برای تهیه این مواد میتوانید به شیمی مشکات مراجعه فرمایید . همچنین میتوانید برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 02188066363 در ارتباط باشید . 

پودر چسب کاشی

حمام و سرویس بهداشتی را برای کاشی کاری آماده کنید 

کیفیت کاشی کاری حمام شما به شدت تحت تاثیر وضعیت سطحی است که روی آن کاشی کاری می کنید، بنابراین لازم است که قبل از شروع کاشی کاری، مطمئن شوید که دیوارها و کف حمام  شما سالم، تراز و عاری از گرد و غبار و زباله هستند. سطح مناسب باعث میشود گه در زمان استفاده از چسب کاشی و سرامیک به بهترین نتیجه دست پیدا کنید. 

بتن 

در صورتی که میخواهید روی سطوح بتنی جدید کار کنید ، باید حداقل 28 روز از بتن ریزی کاشی کاری انجام شود. اگر بتن با ماله فولادی باشد، باید قبل از کاشی کاری، به صورت مکانیکی زبر شود (و سپس به طور کامل تمیز شود). در غیر این صورت چسبندگی کافی نخواهید داشت.

الوار

از آنجایی که چوب به طور طبیعی منبسط و منقبض می شود، چسباندن کاشی ها را مستقیماً روی کف چوبی توصیه نمی کنیم. کف‌های تصفیه‌نشده باید قبل از کاشی کاری آماده شده و خشک شوند.

لایه گچی

لایه گچی یک سطح بسیار رایج دیوار داخلی است، اما قبل از کاشی کاری باید ضد آب شود. اگرچه این امر در مناطق خشک مشکلی ایجاد نمی کند، اما بدون رطوبت عایق رطوبت می تواند باعث خراب شدن آن شود.

سطح را برای کاشی کاری آماده کنید 

قبل از شروع کاشی کاری با استفاده از اسفنج و یا غلتک ، سطوح را برای نصب کاشی آماده کنید. 

 ایجاد محفظه دوش حمام 

اگر قصد دارید یک دوش حمام جدید برای حمام خود بسازید، پس از آماده سازی اما قبل از ضد آب شدن، بهترین زمان برای این کار است. در حالی که 900x900 میلی متر اندازه استاندارد برای محفظه دوش است، بسیاری از مردم دوش های بزرگتر یا حتی دوتایی را انتخاب می کنند.

کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی 

کاشی کاری حمام و سرویس بهداشتی کار سختی نیست. چه در حال کاشی کاری یک حمام  و سرویس بهداشتی برزگ و وسیع باشید و یا چه در محدوده کوچکتر کار کنید، مراحل کاشی کاری کف و دیوارها ساده می باشد . 
بر خلاف کف اتاق‌های دیگر، کف حمام شما ممکن است شامل شیب باشد . شیب‌های بسیار کم که به آب اجازه می‌دهد به سمت فاضلاب جریان یابد و از آبگرفتگی حمام شما جلوگیری می‌کند.

کاشی کاری دیوارهای حمام نیز یک امر ساده است. تنها تفاوت بین حمام  و سرویس بهداشتی و بسیاری از اتاق های دیگر این است که احتمالاً باید چند برش اضافی روی کاشی های خود ایجاد کنید تا سوراخ هایی برای ظروف شیر و لوله کشی خود ایجاد کنید. اگر خودتان این کار را به جای دریافت کمک انجام می‌دهید، باید قبل از بریدن کاشی‌ها تمرین کنید . 

 

 

 

 

 

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید