X

آشنایی با محصولات شیمیایی ساختمان

02188033842 دفتر مرکزی
آشنایی با محصولات شیمیایی ساختمان

امروزه مصالح ساختمانی ، پیشرفت و تحول چشمگیری داشته است . ساخت متریال جدید ، طبق استانداردهای ساخت و ساز برای سازندگان بسیار مهم است . همچنین شرکت شیمی مشکات که در زمینه تولید انواع محصولات شیمیایی ساختمان فعالیت دارد  از جمله چسب کاشی  ،  با استفاده از مواد اولیه با کیفیت خیال سازندگان را آسوده می کند. 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آشنایی با محصولات شیمیایی ساختمان 

امروزه مصالح ساختمانی ، پیشرفت و تحول چشمگیری داشته است . ساخت متریال جدید ، طبق استانداردهای ساخت و ساز برای سازندگان بسیار مهم است .

همچنین شرکت شیمی مشکات که در زمینه تولید انواع محصولات شیمیایی ساختمان فعالیت دارد ،  با استفاده از مواد اولیه با کیفیت خیال سازندگان را آسوده می کند. 

محصولات شیمیایی ساختمانی چیست ؟ 

باید گقت که این محصولات به صورت تخصصی تولید شده و جایگزین مصالح قدیمی شدند زیرا به دلیل عملکرد و کارایی بالا ، سهولت استفاده و قیمت مناسب سازندگان استفاده از این متریال را ترجیح میدهند. این محصولات به دلیل مزایایی که دارند ، به پیشرفت صنعت ساخت و ساز بسیار کمک کننده هستند. 

محصولات شیمیایی ساختمان که باعث افزایش طول عمر سطوح در داخل و خارج از ساختمان میشوند ، عبارتند از : 

انواع چسب کاشی و سرامیک ، افزودنی های بتن ، پودر بندکشی ، ملات های خود تراز ، انواع فوم ها و پر کننده ها

مزایای محصولات شیمیایی ساختمان

  • قوی 
  • ظاهری زیبا
  • آنتی باکتریال 
  • طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر تمای با مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر ضربه و محیط های پر رفت و آمد

معرفی محصولات شیمیایی ساختمان 

محصولات شیمیایی ساختمان ، تنوع زیادی دارند که این محصولات برای نصب و تعمیر تجهیزات در ساختمان ها استفاده میشوند. در اینجا با تعدادی محصولات شیمیایی ساختمان آشنا میشویم . 

1- چسب کاشی و سرامیک و سنگ 

این نوع چسب ها تنوع زیادی دارندو برای انواع به دلیل مزایایی که دارند قابل استفاده هستند . برخی از مزایای چسب کاشی و سرامیک عبارتند از : 

  • مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • سهولت در زمان استفاده
  • مقاومت بالا در مقابل فشار و کشش
  • توانایی استفاده در دمای پایین

چسب کاشی و سرامیک و سنگ

جهت خرید چسب کاشی و سرامیک تولید شده توسط شیمی مشکات با شماره 02188066363 تماس حاصل فرمایید . 

2- افزودنی های بتن 

این افزودنی ها مانند انواع روان کننده‌ ها در آب حل می ‌شوند و برای تغییر خواص به میزان لازم با مخلوط ‌های بتن ترکیب می‌ شوند. هزینه فعالیت ‌های ساختمانی را هم کمتر می‌کنند و همچنین خاصیت بتن سخت کننده را  تغییر نیز می ‌دهند. برای خرید چسب بتن با کیفیت بالا به شیمی مشکات مراجعه فرمایید . 

3- پودر بندکشی 

پودر بندکشی دارای انواع مختلفی است که در برابر گرد و غبار و آلودگی و نفوذ آب به سطوح زیرین محافظت می کنند. جهت خرید پودر بندکشی ضد آب می توانید به شیمی مشکات مراجعه فرمایید . 

 خرید پودر بندکشی ضدآب

 

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید