X

پودر بندکشی استخر

02188033842 دفتر مرکزی
پودر بندکشی استخر

یکی از مصالحی که جهت استاندارد سازی کاشی و سرامیک استفاده میشود ، پودر بندکشی می باشد . پودر بندکشی از آسیب هایی که به استخر وارد میکند ، پیشگیری میکند. در سایت شرکت شیمی مشکات با پودر بندکشی آشنا می شویم و به شما کمک میکنیم که به بهترین نحو از آن استفاده کنید .

شیمی مشکات
شیمی مشکات

اجرای پودر بندکشی ضدآب استخر

پودر بندکشی استخر

یکی از مصالحی که جهت استاندارد سازی کاشی و سرامیک استفاده میشود ، پودر بندکشی می باشد . پودر بندکشی از آسیب هایی که به استخر وارد میکند ، پیشگیری میکند. در سایت شرکت شیمی مشکات با پودر بندکشی ضدآب آشنا می شویم و به شما کمک میکنیم که به بهترین نحو از آن استفاده کنید . پودر بندکشی تولید شده توسط شرکت شیمی مشکات جهت انواع استخرها مورد استفاده قرار میگیرد که در ادامه با آن آشنا میشویم .

قیمت پودر بندکشی ضدآب 

در واقع پودر بندکشی ضد آب شیمی مشکات محصولی مناسب برای درزگیری انواع کاشی و سرامیک می باشد . همچنین قیمت پودر بندکشی ، به نسبت چسبندگی بالایی که دارد ، مناسب می باشد . 

خرید پودر بندکشی ضد آب

همچنین بدانید : آماده سازی پودر بندکشی کاشی و سرامیک

 

کاربرد مهم پودر بندکشی استخر

پودر بندکشی کاربردهاب متفاوتی دارد. به همین دلیل خرید و فروش پودر بندکشی در صنعت ساختمان سازی رو به افزایش می باشد . پودرهای بندکشی با قابلیت های متفاوتی تولید میشوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند. به دلیل اینکه پودر بندکشی ، قابل استفاده در کلیه فضاهای داخلی و خارجی می باشد در استفاده از آنها محدودیتی وجود ندارد. 

به صورت کلی به دلیل وجود رطوبت زیاد در استخرها باید از متریال مناسب محیط های مرطوب استفاده کرد. پودر بندکسی استخر ، طوری ساخته شده است که در برابر رطوبت مقاوم می باشد و کارایی مناسبی دارد. پودر بندکشی استخر را می توان در محیط هایی مانند : سونا ، استخر و جکوزی به کاربرد. همچنین میتوان به صورت عمودی و افقی استفاده کرد. 

مشخصات پودر بندکشی استخر 

بر روی بسته بندی پودر بندکشی مشخصات فنی محصول قرار داده شده است . در واقع مواد ترکیبی ، موارد استفاده ، نحوه ترکیب و نحوه استفاده آورده شده است . همچنین در رنگ بندی مختلفی تولید شده اند که متناسب با رنگ کاشی و سرامیک باشند. 

پودر بندکشی ضد آب محصول شیمی مشکات در بسته بندی 5 کیلوگرمی تولید میشود. برای اجرای پودر بندکشی ضد آب باید به دمای محیط طبق استاندارد توجه کرد . معمولا بعد از اجرا بین 24 تا 48 (بسته به دمای محیط ) میتوان از فضا استفاده نمود. 

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید