X

نکات مهم استفاده از چسب کاشی و سرامیک

02188033842 دفتر مرکزی
نکات مهم استفاده از چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک به عنوان یک ملات مهم و کاربردی در صنعت کاشی کاری کاربرد دارد. همچنین میتوانید برای خرید چسب کاشی با بهترین کیفیت به شرکت شیمی مشکات مراجعه کنید . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

نکات مهم استفاده از چسب کاشی و سرامیک 

چسب کاشی و سرامیک به عنوان یک ملات مهم و کاربردی در صنعت کاشی کاری کاربرد دارد. چسب کاشی و سرامیک در واقع مخلوطی آماده است و دارای چسبندگی قوی می باشد و امروزه در تمام سطوح مانند کف ، دیوار ، سطح بتنی و چسباندن روی کاشی های قدیمی به جای ملات سنتی استفاده میشود. به کلی دو نوع چسب کاشی و سرامیک تولید می شود  : 

1- چسب کاشی و سرامیک پودری 

2- چسب کاشی و سرامیک خمیری

همچنین میتوانید برای خرید بهترین چسب کاشی و سرامیک به شرکت شیمی مشکات مراجعه کنید . 

بهترین چسب کاشی

چسب کاشی و سرامیک و مزایای آن 

به دلیل مزایای قابل توجهی که چسب کاشی و سرامیک دارد ، بسیار مورد استقبال سازندگان قرار گرفته است . 

با استفاده از چسب کاشی و سرامیک دیگر نگران کثیف کاری و گرد و غبار ، هزینه های بالا و ضخامت بالا نباشید زیرا این چسب ها به شما امکاناتی که دیگر سراغ ملات سنتی نمیروید . این امکانات شامل قدرت چسبندگی بالا ، قیمت مقرون به صرفه ، مقاوم در برابر رطوبت ، فوق العاده انعطاف پذیر و استحکام بالا میشود. 

یکی دیگر از ویژگی های مهم چسب کاشی و سرامیک ، وزن کم این ملات می باشد . به همین دلیل به راحتی در نمای ساختمان ها قابل استفاده است و همچنین در دربرابر ضربه و فشار نیز مقاوم می باشد . 

برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، جهت بالا بردن کیفیت کار در هنگام استفاده از چسب کاشی و سرامیک باید نکاتی را رعایت شود. 

بدانید : راهنمای کامل خرید چسب کاشی و سرامیک

نکات استفاده از چسب کاشی و سرامیک 

  • در ابتدا برای داشتن اتصال قوی بین کاشی و سطوح لازم است مواردی مانند مقدار چسب کاشی و سرامیک مورد نیاز ، میزان رطوبت محیط ،نوع سطح نصب و ... را بررسی کرد. 
  • چسب کاشی و سرامیک انواع متفاوتی دارد که باید اساس میزان انعطاف ، نصب روی دیوار یا کف و عایق های حرارتی انتخاب شود. 
  • تهیه چسب کاشی و سرامیک معتبر و اصل بسیار مهم است . زیرا چسب بی کیفیت باعث آسیب رساندن به کاشی و سرامیک میشود. به همین دلیل باید به علامت استاندارد توجه کرد.
  • برای آماده سازی چسب کاشی و سرامیک باید به دستور مصرف سازنده آن توجه کرد و طبق آن عمل کرد. 
  • باید قبل از اینکه کاشی کاری را شروع کنید ، دمای محیط را بررسی کنید . کاشی کاری در دمای پایین و سرد مشکل ساز است به همین دلیل باید به استاندارد و دمای مناسب برای استفاده از ساخته شده ، توجه کرد. 
  • از ریز سازی مناسب غافل نشوید. سطح باید صاف و یکدست و تمیز باشد .
  • اجرای کاشی و سرامیک ، مدل های مخلتفی دارد. کاشی‌هایی که با شانه‌ی مستقیم نصب می‌شوند، در مقابل ضربات مقاومت بیشتری دارند. اما کاشی‌هایی که با حرکات دایره‌ای شانه و لقمه‌گذاری نصب می‌شوند، در اثر ضربه شکسته می‌شوند. این روش نصب برای کاشی‌های بزرگ، باعث حبس هوا بین لایه‌های چسب کاشی می‌شود و در نتیجه فضای خالی در زیر کاشی ایجاد می‌شود که نهایتاً منجر به ترک خوردن و شکستن آن می‌شود.

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید