X

کاشی و سرامیک با بندکشی کار شود یا بدون بند ؟

02188033842 دفتر مرکزی
کاشی و سرامیک با بندکشی کار شود یا بدون بند ؟

با توجه به دیزاین های امروزی کاشی و سرامیک ، استفاده از روش بدون بند کاملا منسوخ شده است و دیگر از این روش استفاده نمی شود. به همین دلیل باید از پودر بندکشی استفاده شود. 

پودر بندکشی تولید شده توسط شرکت شیمی مشکات دارای ویژگی هایی است که عبارتند از : ضد آب ، آنتی باکتریال ، مقاوم نسبت به اسیدهای خانگی، ضد جرم و ضد خش 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

کاشی و سرامیک با بندکشی کار شود یا بدون بند ؟ 

با توجه به دیزاین های امروزی کاشی و سرامیک ، استفاده از روش بدون بند کاملا منسوخ شده است و دیگر از این روش استفاده نمی شود. به دلیل اینکه نوسانات دمایی در ساختمان به سطح فشار می آورد و باعث کنده شدن کاشی و سرامیک میشود. به همین دلیل باید به اندازه 2 تا 3 میلی متر حتما بین کاشی و سرامیک ها فاصله باشد و از پودر بندکشی برای پرکردن آنها استفاده شود. حتی در کاشی و سرامیک های اسلب این مقدار میتواند بیشتر باشد و همچنین از پودر بندکشی ضدآب استفاده شود . 

پودر بندکشی ضدآب شیمی مشکات دارای ویژگی هایی است که عبارتند از : ضد آب ، آنتی باکتریال ، مقاوم نسبت به اسیدهای خانگی، ضد جرم و ضد خش 

جهت خرید پودر بندکشی ضدآب با تنوع رنگی بالا میتوانید با شماره 0218806363 تماس حاصل فرمایید . 

پودبندکشی

آیا پودر بندکشی را خودمان میتوانیم کار کنیم ؟ 

با توجه به ویژگی های پودر بندکشی ضدآب شرکت شیمی مشکات ، بدون نیاز به تخصص تمام افراد میتوانند با توجه به دستورالعل نوشته شده روی کیسه از آن استفاده کنند. بعد از اجرای پودر بندکشی بعد از 24 ساعت میتوان از آن محیط استفاده نمود. 

چقدر پودر بندکشی بخریم ؟ 

برای محاسبه مقدار مصرف پودر بندکشی باید به مواردی مانند سایز کاشی و سرامیک ، عرض بند و عمق بند توجه نمود. بعد مشخص شدن این موارد با ضرب آن در متراژ کاشی و سرامیک ، مقدار مورد نیاز بر حسب کیلوگرم بدست می آید. 

آیا پودر بندکشی ضد اسید است ؟ 

اگر میخواهید در محیط هایی که در برابر مواد شیمیایی و اسیدی قرار دارند ، از پودر بندکشی استفاده کنید باید ویژگی مقاومت در برابر موارد اسیدی در پودر بندکشی باشد .

پودر بندکشی ضدآب شیمی مشکات مناسب برای استفاده در کف های صنعتی است که نیازمند مقاومت در برابر مواد شیمیایی ( قلیایی و اسید های ضعیف) باشند. 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید