X

آیا برای سرویس بهداشتی و حمام میتوان از چسب کاشی و سرامیک استفاده کرد ؟

02188033842 دفتر مرکزی
آیا برای سرویس بهداشتی و حمام میتوان از چسب کاشی و سرامیک استفاده کرد ؟

چسب کاشی و سرامیک ضدآب بهترین ملاتی است که میتوانید برای نصب کاشی و سرامیک محیط های مرطوب استفاده کنید .شیمی مشکات تولید کننده انواع چسب کاشی ، سرامیک و سنگ می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر نفوذ آب برای استفاده در محیط های مرطوب گزینه ای عالی می باشد . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آیا برای سرویس بهداشتی و حمام میتوان از چسب کاشی و سرامیک استفاده کرد ؟ 

همان طور که می دانید محیط هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام به دلیل اینکه در معرض رطوبت هستند ، باید از ملات های ضدآب برای نصب کاشی و سرامیک در آنها استفاده شود. چسب کاشی بهترین ملاتی است که میتوانید برای نصب کاشی و سرامیک محیط های مرطوب استفاده کنید . 

شیمی مشکات تولید کننده انواع چسب کاشی ، سرامیک و سنگ می باشد که به دلیل مقاومت بالا در برابر نفوذ آب برای استفاده در محیط های مرطوب گزینه ای عالی می باشد . جهت خرید چسب کاشی و سرامیک ضدآب شیمی مشکات می توانید با شماره 02188066363 تماس حاصل فرمایید. 

چسب کاشی مقاوم

همچنین بدانید : نحوه آماده سازی چسب کاشی و سرامیک پودری

نکته مهم : برای محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند ، باید از چسب کاشی و سرامیک پودری استفاده شود. 

بعد از استفاده از چسب کاشی و سرامیک ، چند ساعت بعد میتوان از حمام و سرویس بهداشتی استفاده کرد ؟ 

در ساختمان های نوساز بهتر است که برای ایجاد مقاومت 48 ساعت بعد از استفاده از چسب کاشی و سرامیک ، بندکشی انجام شود. اما در ساختمان های که بازسازی انجام میشود ، بهتر است بعد از نصب کاشی و سرامیک از پودر بندکشی ضدآب استفاده شود. شرکت شیمی مشکات دارای پودر بندکشی ضدآب می باشد که با بهترین متریال تولید شده است و در تنوع رنگی بالا به فروش می رسد. 

خرید پودر بندکشی

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید