X

آیا چسب کاشی و سرامیک و سنگ ضدآب است ؟

02188033842 دفتر مرکزی
آیا چسب کاشی و سرامیک و سنگ ضدآب است ؟

ضدآب بودن چسب کاشی و سرامیک و سنگ یکی از سوالات متداول خریداران می باشد ، زیرا این ویژگی در انواع فضاها مانند : آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و بالکن بسیار کاربردی و مهم است . شرکت شیمی مشکات ، چسب کاشی را با مقاومت بالا تولید کرده است که میتوانید برای تمام محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند ، استفاده کنید .

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آیا چسب کاشی و سرامیک و سنگ ضدآب است ؟

ضدآب بودن چسب کاشی و سرامیک و سنگ یکی از سوالات متداول خریداران می باشد ، زیرا این ویژگی در انواع فضاها مانند : آشپزخانه ، حمام ، سرویس بهداشتی و بالکن بسیار کاربردی و مهم است . 

چسب های کاشی و سرامیک و سنگ به طور معمول این ویژگی را ندارند. اما با افزودنی هایی به این چسب ها ، ویژگی ضدآب بودن به آنها اضافه میشود. تولید کنندگان چسب های ساختمانی به دلیل مهم بودن این ویژگی روی بسته بندی محصول به ضدآب بودن آن اشاره می کنند. لازم به ذکر است که چسب های کاشی و سرامیک خمیری خاصیت ضدآب ندارند و باید به آنها مکمل های اضافه کرد که باعث میشود افزایش هزینه ها میشود. 

شرکت شیمی مشکات ، انواع چسب کاشی را با مقاومت بالا تولید کرده است که میتوانید برای تمام محیط هایی که در معرض رطوبت قرار دارند ، استفاده کنید . همچنین دارای خواص دیگری مانند : چسبندگی قوی ، انعطاف پذیری بالا ، سهولت استفاده ، امکان استفاده روی کف های حرارتی ، بسیار عالی و بدون لغزش جهت نصب کاشی های دیواری 

انواع چسب کاشی و سرامیک در بسته بندی 25 کیلویی تولید و عرضه میشود. با توجه به کیفیت ، سابقه تولید ، نیروهای متخصص با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار میگیرد. جهت مشاوره و خرید چسب کاشی و سرامیک و سنگ محصول شیمی مشکات میتوانید با کارشناسان فروش (02188066363) تماس حاصل فرمایید . 

خرید چسب کاشی

تفاوت چسب کاشی و چسب سنگ را بدانید 

 

آیا از چسب کاشی و سرامیک می توان برای مکان های پر تردد استفاده کرد؟ 

یکی از ویژگی های مهم چسب کاشی و سرامیک و سنگ دکه فیکس S2 این است که به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابر شوک های حرارتی در هوای سرد و گرم امکان استفاده در مکان هایی با تردد بالا مانند مکان های عمومی و پر تردد ، سالن های ورزشی و آموزشی ، ترمینال ها ، مترو، مراکز تجاری و درمانی و … قابل استفاده است. 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید