X

صفر تا صد کاشی کاری با چسب کاشی و سرامیک

02188033842 دفتر مرکزی
صفر تا صد کاشی کاری با چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک پودری به دلیل استفاده آسان ، انعطاف پذیری و دوام بالا بین نصابان محبوبیت بسیاری دارد . اما این در حالی است که در خرید چسب کاشی با کیفیت و متناسب با نیاز شما دقت شود. جهت مشاوره خرید انواع چسب کاشی و سرامیک و سنگ میتوانید با شیمی مشکات در ارتباط باشید . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

صفر تا صد کاشی کاری با چسب کاشی و سرامیک 

چسب کاشی و سرامیک پودری به دلیل استفاده آسان ، انعطاف پذیری و دوام بالا بین نصابان محبوبیت بسیاری دارد . اما این در حالی است که در خرید چسب کاشی و سرامیک با کیفیت و متناسب با نیاز شما دقت شود. جهت مشاوره و خرید انواع چسب کاشی میتوانید با شیمی مشکات در ارتباط باشید . 

بریدن کاشی و سرامیک 

با اندازه گیری که توسط متر انجام میدهید متوجه می شوید که کاشی و سرامیک ها نیاز به برش دارند. لازم به ذکر است قبل از برش کاشی و سرامیک باید آنها طبق اندازه گیری که کردید ، روی آنها را با مداد علامت گذاری کنید . توجه داشته باشید که در هنگام بریدن کاشی و سرامیک ممکن است ، قطعات ریزی پرتاب شود . به همین دلیل حتما از عینک ، ماسک و دستکش استفاده کنید . پس از برش کاشی و سرامیک نوبت چسباندن آنها با چسب کاشی و سرامیک است . 

چسباندن کاشی و سرامیک با چسب کاشی

در زمان استفاده از چسب کاشی، توصیه می‌شود با قرار دادن قطرات کوچکی از چسب آغاز کنید. سعی کنید هر بار به مساحت بیش از یک متر مربع از کاشی نیاز نداشته باشید. این روش به شما امکان می‌دهد تا تمرکز کامل بر روی قرار دادن کاشی در مکان صحیح داشته باشید. از دقت خاصی برای جلوگیری از خشک شدن زودهنگام چسب کاشی اطمینان حاصل کنید؛ بنابراین توصیه می‌شود به صورت مداوم آن را هم بزنید.

خرید چسب کاشی

دقت داشته باشید که چسب کاشی و سرامیک باید توسط ماله با زاویه 45 درجه بمالید . همچنین فاصله بین کاشی و سرامیک باید یکسان و درست باشد . برای فاصله گذاری کاشی و سرامیک باید از جداکننده ها استفاده کنید و آنها را محکم در جای خود قرار دهید تا از سطح کاشی بیرون نزند. 

پودر بندکشی کاشی و سرامیک 

برای پر کردن فاصله بین کاشی و سرامیک از پودر بندکشی استفاده می شود که از نفوذ آب به لایه های زیرین جلوگیری میکند. 

خرید پودربندکشی کاشی و سرامیک

جهت خرید پودر بندکشی ضدآب کاشی و سرامیک در رنگ های مختلف کلیک کنید . 

مراحل بندکشی کاشی و سرامیک به شرح زیر می باشد : 

1- تمیز کردن اتصالات کاشی و سرامیک 

با راه اندازی جاروبرقی، خطوط ملات را تمیز کنید و با استفاده از کاردک، این بار خطوط بین کاشی‌ها را تمیز کنید. مهم است که حتماً فشار زیادی به خطوط بین کاشی‌ها وارد نکنید تا آسیب به آنها نرسد. اگر می‌خواهید تمیزکاری را آسان‌تر کنید، می‌توانید روی دیوارهای رنگ شده نوار چسب بگذارید تا کثیفی کمتری به آنها بچسبد.

2- پودر بندکشی را مخلوط کنید 

پودر بندکشی را حتما به صورت دستی مخلوط کنید از به هیچ عنوان از همزن استفاده نکنید. مطمئن شوید که هیچ مقداری از آن در انتهای سطل مخصوص مخلوط‌کردن باقی نمانده باشد. غلظت مخلوط باید مشابه غلظت کره بادام زمینی باشد. به مخلوط اجازه دهید تا خشک شود و در انتها به مدت ده دقیقه دوغاب را باقی بگذارید. جهت برداشتن ملات بندکشی از ماله استفاده کنید . 

3- ملات را کاملا پخش کنید 

ملات را به شکل مورب بر روی کاشی‌ها کشیده و آن را به عمق درزها فشار دهید.

4- پاک کردن ملات اضافه 

لطفاً ملات قسمت عمده را به صورت حرکت مارپیچی پاک کنید؛ این اقدام به توزیع یکنواخت ملات کمک می‌کند و هدف از انجام این مرحله، پاک کردن ملات اضافی است.

5- کشیدن اسفنج روی سطوح 

با استفاده از یک اسفنج با رطوبت کم (خیس نباشد) ،را به صورت مورب روی کاشی بکشید. اسفنج باید مرتب شسته شود و مجدد این کار را تکرار کنید . زمانی که ملات سفت شد (20 تا 30 دقیقه) بعد اسفنج زدن را شروع کنید.

6- تمرکز کردن روی خطوط بین کاشی و سرامیک 


لطفاً اسفنج را با انگشت اشاره‌ی خود فشار داده و خطوط بلند یا ناهموار ملات را صاف کنید. خواهشمندیم زیاد فشار وارد نفرمایید. هدف از انجام این مرحله، یکسان‌سازی و بهبود اتصالات ملات‌ها است.

7- خشک کردن سطوح با حوله 

پس از اتمام پوشاندن تمام اتصالات با ملات، بهتر است حدود نیم ساعت فاصله بگیرید تا سطح کاشی‌ها خشک شود. می‌توانید از حوله‌های معمولی استفاده کنید، اما حوله‌های میکروفیبر بهترین انتخاب برای پاک کردن ملات کاشی‌ها هستند.

 

 

 

 

 

 

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید