X

آشنایی با چسب پودری مخصوص سرامیک پرسلانی

02188033842 دفتر مرکزی
آشنایی با چسب پودری مخصوص سرامیک پرسلانی

چسب مخصوص سرامیک پرسلانی، انقلابی در نصب و اتصال سرامیک با سقوط و کنده شدن سرامیک از سطح نمای ساختمان، دیوارهای داخلی خانه یا اماکن عمومی، افراد زیان دیده و آسیب متحمل شده‌اند. 

شرکت شیمی مشکات مجموعه‌ای با گستره ی وسیعی از فعالیت‌ها در صنعت ساختمان است که در حال حاضر با دارابودن نیروی انسانی متخصص در زمینه تولیدات انواع محصولات شیمیایی ساختمان فعالیت می‌کند.جهت مشاهده و خرید انواع چسب کاشی این مجموعه ، می‌توانید  به صفحه فروشگاه چسب کاشی مراجعه کنید . 

شیمی مشکات
شیمی مشکات

آشنایی با چسب پودری مخصوص سرامیک پرسلانی

  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی، انقلابی در نصب و اتصال سرامیک با سقوط و کنده شدن سرامیک از سطح نمای ساختمان، دیوارهای داخلی خانه یا اماکن عمومی، افراد زیان دیده و آسیب متحمل شده‌اند. اما حالا با ظهور چسب‌های مخصوص سرامیک پرسلانی، این نگرانی‌ها به حداقل می‌رسد. این نوع چسب‌ها با پیشرفت و توسعه در صنعت کاشی و سرامیک به بازار عرضه شده‌اند و دوام، پایداری، قدرت چسبندگی، جذب آب پایین و مقاومت در برابر گرما و رطوبت را در مقایسه با ملات‌های سنتی چندین برابر افزایش می‌دهند.
  • سرامیک پرسلان نسبت به سرامیک‌های معمولی در دما و فشار بالاتر (تا حدود 1200 درجه سانتی‌گراد) حرارت می‌بیند و مقاومت بیشتری دارد. این سرامیک‌ها به دلیل متراکم‌تر و قوی‌تر بودن، آب کمتری را جذب می‌کنند. به همین دلیل، نیاز به چسب‌های مخصوص و کارآمد برای نصب این نوع سرامیک احساس می‌شود و چسب مخصوص سرامیک پرسلانی گزینه مناسبی برای این کار است.
  • این نوع چسب با استفاده از ترکیبات به‌روز شده، قدرت و پایداری بیشتری نسبت به چسب‌های قدیمی فراهم می‌کند. ترکیبات شیمیایی جهت تقویت و بهبود خواص چسب به‌کار رفته‌اند. استفاده از چسب مخصوص سرامیک پرسلانی بر روی سطوح افقی و عمودی در فضاهای داخلی و خارجی، نصب انواع سنگ، آجر، کاشی، سرامیک پرسلانی و دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان را ممکن می‌سازد. همچنین، این چسب می‌تواند در مناطق شرجی و مرطوب و سطوحی که با رطوبت مداوم مواجه هستند، مانند حمام، سرویس بهداشتی و استخر، مورد استفاده قرار گیرد.
  • پیشرفت‌های صنعت ساختمان و معرفی چسب‌های مخصوص سرامیک پرسلانی، خبر خوبی برای مصرف‌کنندگان خدمات و کالاهای مربوط به سرامیک است. این چسب‌ها با ارتقاء کیفیت اتصال سرامیک به سطح، بهترین راهکار برای جلوگیری از سقوط و خراب شدن مواد سرامیکی هستند. توصیه می‌شود تا همیشه از چسب مخصوص سرامیک پرسلانی با کیفیت بالا استفاده کرده و از تجربه مطمئن و آسوده از نصب سرامیک لذت ببرید.

حال که با چسب مخصوص سرامیک پرسلانی آشنا شدید و به مزایای آنها را داتشتید بهتر است یکی از برندهای پیشگام در عرصه تولید انواع چسب‌های سرامیک پرسلانی را به شما معرفی کنیم:

شرکت شیمی مشکات مجموعه‌ای با گستره ی وسیعی از فعالیت‌ها در صنعت ساختمان است که در حال حاضر با دارابودن نیروی انسانی متخصص در زمینه تولیدات انواع محصولات شیمیایی ساختمان فعالیت می‌کند.جهت مشاهده و خرید انواع چسب کاشی و سرامیک این مجموعه ، می‌توانید در به صفحه فروشگاه چسب کاشی و سرامیک مراجعه کنید . 

چسب کاشی

مزایای استفاده از چسب‌های مخصوص سرامیک پرسلانی

به کارگیری این نوع چسب‌ها مزایای زیر را به همراه دارد:

  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی می‌تواند در محیط‌های مرطوب کارایی خود را به صورت بلندمدت حفظ کند بدون این که آب به آن نفوذ کرده و مقاومت خود را از دست بدهد.
  • اگر محیط شما دچار سیکل یخبندان شود چسب مخصوص سرامیک پرسلانی کارایی خود را از دست نمی‌دهد.
  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی در برابر شرایط جوی، عوامل محیطی، مواد شیمیایی، اسیدها و بازها و … مقاومت مناسبی دارد.
  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی برای مکان‌های پر رفت و آمد و پرترافیک قابل استفاده است.
  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی به دلیل غیرسمی بودن در محیط‌هایی مانند استخرهای پرورش ماهی قابل استفاده است و برای موجودات زنده مضر نیست.
  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی در برابر لغزندگی و سرخوردن سرامیک بر روی سطح استقامت مناسبی ایجاد می‌کند.
  • اجرای چسب مخصوص سرامیک پرسلانی بسیار راحت و سریع انجام می‌شود.
  • چسب مخصوص سرامیک پرسلانی بار مرده کف را کاهش می‌دهند و در هر متر مربع حدود 4 تا 5 کیلوگرم بار به کف سازه وارد می‌نمایند، در صورتی که اگر از ملات سنتی استفاده شود بار بسیار بیشتری به سازه وارد خواهد شد.

روش مصرف چسب مخصوص سرامیک پرسلانی

حال که با تعریف و مزایای سرامیک پرسلانی و چسب مخصوص آن آشنا شدیم بهتر است روش مصرف آن را نیز بیان کنیم:

  • برای آماده‌سازی چسب و نصب سرامیک پرسلانی ابتدا باید از تراز بودن سطح زیر کار مطمئن شوید و همچنین سطح را از هرگونه چربی، کثیفی و آلودگی، گرد و غبار، ذرات سست و رنگ‌های قدیمی پاک کنید. در صورت وجود ناخالصی بر روی کف یا دیوار، سرامیک شما به خوبی محکم نخواهد شد. همچنین سطح نباید یخ‌زده باشد و یا روی آن آب جریان داشته باشد. اگر کف یا دیوار شما سیمان‌کاری شده، می باید از استحکام کافی برخوردار بوده و 2 تا 4 هفته عمل آوری شده باشد.
  • برای آماده کردن چسب پودری سرامیک، چنانچه از چسب تک جزیی استفاده می‌کنید، پودر چسب را با مقدار معینی آب ترکیب و به وسیله‌ی همزن برقی، مخلوطی همگن تهیه کنید. هر پاکت پودر باید با مقدار آب مشخص شده در دستورعمل مندرج بر روی محصول ترکیب شود و تا به دست آمدن مخلوطی یکدست و یکنواخت، هم زدن ادامه یابد. برای چسب‌های دوجزیی نیز جز پودری با جز مایع مخصوص خود که دارای حجم مشخصی است مخلوط گردد. حجم جز مایع، ثابت است که بر روی ظرف آن درج شده است. در این مورد نیز، تا به دست آمدن مخلوطی همگن، همزدن را ادامه دهید.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید